Програм за школску децу

Летњи спортски камп ОСТРВО СПОРТА на Ади

Веома забаван и интересантан програм креиран у складу са жељама, могућностима и склоностима школараца.

Програм нуди могућност да се полазници кампа опробају и окушају у неким новим и узбудљивим спортским активностима уз стручно вођење професионалаца.

Оно што сматрамо посебно важним је изградња личности детета, развој самопоуздања и храбрости, самоиницијативе и самодоминације који ослобађају личност детета.

Планиран је велики број такмичења и надметања са акцентом на ферплеј и дружење, а не победу каква се обично подразумева у спорту, што камп чини посебно узбудљивим.

Активности за школску децуЛетњи спортски камп Острво спорта на Ади

Дневни распоред спортских активности планирани су и организовани у складу са дневним температурним и временским приликама.

Распоред активности може бити флексибилан и прилагодљив уколико нас на то принуде предвиђене али и не предвиђене околности.

Све се чини како би наши млади спортисти били што безбеднији, како би што више тога научили и искусили, како би што је могуће више унапредили своје способности и вештине.

О свим могућим променама распореда родитељи бивају благовремено обавештени.

Оно што ће се деци највише свакако свидети то је велики број различитих игара и активности, као и велики број различитих дечијих справа и активности.

Игре и Вежбање – припрема за спортски програм кроз забавне, једноставне игре које утичу на позитивно расположење код деце.

Временом код наших младих спортиста, како стичемо њихово поверење, инсистирамо на сарадњи играма у пару, групи.

Учимо их стратегији и тактици и у једноставним играма.

Превентивно-корективно вежбање лоших држања тела. Заправо су вежбе обликовања тела и успостављања правилног покрета и кретања који су узрок настанка и успостављања правилног држања тела.

Комплекси вежби се смењују на недељном нивоу како би дали довољно времена и простора деци да предвиђени програм науче и савладају.

Коришћењем великог броја реквизита, њиховим примереним мењањем вежбе постају забавније и деца несвесно кроз време усвајају пожењне шеме и облике кретања.

Спортови на води – усавршавање пливачких техника, игре на плажи и у води са лоптама и спортским реквизитима, ватерполо, одбојка у води, кајак, веслање, скијање на води.

Програм се спроводи на посебно припремљеном, обележеном, обезбеђеном делу плаже и језера.

Због специфичности водене средине, а у складу са условима које поседујемо припремили смо безбедан, интересантан и подстицајан програм.

Деца могу пролазити кроз усавршавање свих техника пливања. Предвидели смо велики број реквизита и забавних игара које деца могу практиковати током програма.

За школску децу предвидели смо могућност у обуци и такмичењима у веслању, кајаку. А за најодважније обуку скијања на води.

НАПОМЕНА: 15 мин. пре изласка на плажу и сунце деца се мажу заштитним кремама. Молим вас погледајте текст како припремити дете за преподневни спортски програм.

Уколико из дравственог или било ког другог разлога дете није у могућности да прати програм спортова на води, за њега или групу деце биће организоване спортске активности другог типа.

Спортске игре са лоптом – учење или усавршавање основних елемената технике спортских игара, упознавање са стратегијом и тактиком спортским играма са лоптом.

Фудбал, кошарка, рукомет, тенис, бадминтон, мини голф…

За велики број другара ово ће бити најинтересантнији програм.

Први задатак нам је да другари науче све спортске игре са лоптом ако већ досад нису.

А затим да кроз све те спортске игре са лоптом, развијају своју тактику и стратегију у складу са личним знањима технике спорта и личним спортским перформансама.

Циљ нам је да наши млади спортисти искусе и надмећу се у свим спортским играма са лоптом.

Атлетски спортови – развој моторичких способности, спортских перформанси, учење правилне, кориговање постојеће технике трчање, скока, бацања.

Атлетске дисциплине су из многих разлога круцијалне за правилан телесни развој.

Ако млади спортиста не зна на прави начин да трчи, скаче и баца тешко ће усвајати основне елементе технике било ког спорта.

Није редак случај да се деца баве тенисом, кошарком, фудбалом или неким другим спортом, а да не знају основне кретње:трчање, скакање, бацање. Родитељи би морали да се запитају колико бављење условно речено спортом на тај начин има смисла.

У природи детета је да трче, скачу, бацају.

Потребно им је само створити услове и они ће са великим задовољством те активности практиковати, а кроз време научити да то чине на прави начин.

Акробатика и полигони спретности – Најбоље је ову групу активности описати као дечија гимнастика.

Значи учење и савладавање основних елемената гимнастике, превртања, окретања, прелажење преко различитих препрека и справа на различите начине. У ову групу активности сврставамо и пењања на вештачкој стени за децу која су овој активности дорасла.

Овим делом програма деца развијају многе своје способности и вештине, снагу руку и раменог појаса, спретност и окретност.

Орјентиринг, пешачења, сналажење у природи. Веома је важно да деца развију вештину орјентације, да науче и схвате куда и како треба да се крећу како би се снашла и дошла до одређеног циља.

На тај начин стичу самопоуздање, сигурност лакше се сналазе у не предвиђеним ситуацијама и околностима. Исто тако је важно развијати вештину сналажења у природи.

На тај начин деца уче и да воле и уживају у природи, како и на који начин је потребно односити се према природи како би се сачували али како би и природу требали сачувати од нас самих.

Заборављене игре – кликери, ластиш, жмурке…

Нови начин одрастања лишио је децу сазнања како су некре игре забавне, како је лепо дружење уз њих, а оно што ми видимо је њихов велики значај на дечији свеопшти развој веома корисних вештина. Оживећемо дух заборављених игара код данашње деце.

ПОСЕБНЕ АКТИВНОСТИ ДЕЦЕ НА ЦЕЛОДНЕВНОМ БОРАВКУ

Друштвене игре – развој социјалних и комуникативних вештина…

Повратак са преподневног спортског програма и ручак су предвиђен у 14 часова. Након ручка, а у парку у хладовини, предвидели смо програм забавних друшвених игара са циљем развоја социјалних, комуникативних вештина, али исто тако и развој пажње концентрације, креативног мишљења. Школска деца која немају такве потребе могу играти шах, не љути се човече, игре меморије… Они који то требају могу ово време користити за књигу, свој хоби или лични тренутак било ког типа у оквиру предвиђеног простора и претходну најаву.

Креативна Радионица – цртање, вајање, моделирање…

Такође након ручка замишљено је да обавезно постоје моменти у којима би деца учила цртати, вајати од различитих материјала али исто тако сама креирати, правити стварати на било који начин. Децу морамо учити чарима и задовољству у стварању.Свет се мења сигурно на боље ако их учимо да стварају, праве, изграђују.

Недељни програм и ПДФ-у